wtorek, 24 maja 2016

Nagie zdjęcia Sylwii Szostak!


Sylwia Szostak Polska celebrytka. fotomodelka, trener personalny znana z promowania zdrowego stylu życia, sexownej sylwetki i programu typu reality show sprzed lat Agent - Gwiazdy przyznała się że miała rozbierane sesje  Jak sama napisała:

"zostałam zaproszona przez właścicielkę agencji dla fotomodelek na zagraniczny wyjazd do Francji w celu zrealizowania zdjeć do zagranicznych wydań dla Playboya. Zrobiliśmy sesję, nie widziałam zdjeć na podglądzie, niektóre pomysły fotografa w myśl jego artystycznej wizji mi się nie do końca podobały, ale nauczyłam sie, ze artystom trzeba zaufać i dać im pracować w zgodzie ze sobą. Podpisałam umowę w obcym języku i koniec. 
Po czasie materiały trafiły do kilku wydań Playboya zagranicznego i kilka lat temu do edycji Polskiej. Rownież nieobrobione, bez światłocieni i przedstawione totalnie w erotyczny sposób zostały zamieszczone w internecie."



Celebrytka napisała to jako przestroga dla młodych dziewczyn ponieważ niektóre były za ostre i wyciekły do internetu. A ja zastanawiam się czy rzeczywiście była to przestroga czy rodzaj autopromocji. Jak dla mnie nagie zdjęcia Sylwii Szostak stały się bardziej popularne niż ona sama. Jeśli dalej nie wiecie kim jest Sylwia Szostak fragment programu Agent- Gwiazdy w którym wystąpiła.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz